Terug thuis

3 juli 2014 - Turnhout, België

Dag allemaal,

we willen nog graag melden dat we na een voorspoedige reis goed thuis zijn aangekomen. Tot onze verrassing stond ons Marijke en haar beide kindjes ons op te wachten op de luchthaven. Heel leuk. We werden daarna zeer hartelijk ontvangen door onze kinderen, hun partners, de kleinkindjes en we maakten kennis met Jack. Ons Tinne had haar best gedaan om lekker eten klaar te maken!

De video van het wierookvat in de kathedraal van Santiago heb ik ook geplaatst. Zie onder 'video's'

Ludo & Hilde

1. Linda:
    FIJN!!
  2. Alex:
    4 juli 2014
    Blij dat alles zo goed verlopen is! Als jullie nog eens terug gaan, niet in het midden van de kathedraal gaan zitten he... (alhoewel dat misschien wel spectaculaire beelden zou kunnen opleveren).
    Jullie zijn gisteravond wel even het onderwerp van gesprek geweest hoor in de fotokelder!
  3. Diane en Luc:
    Hilde en Ludo,
    Een héééél dikke proficiat met jullie geweldige prestatie en unieke ervaring! Had heel wat achterstand in te halen met lezen,wegens ons verlof...maar het is prachtig en heel boeiend geschreven! Het doet wel wat met een mens (alleen al door het te lezen)...je moet niet vragen als je het dan nog persoonlijk kunt ondervinden....chapeau!!!!!
    Groetjes en welkom thuis!
  4. Jouke van Bergen:
    4 juli 2014
    Wij zijn erg geïnteresseerd in het type E-bike waar Hilde op fietst.
    We horen graag.

Met vriendelijke groeten,
    Gea en Jouke van Bergen.
  5. Gerd:
    6 juli 2014
    De videofilmpjes brengen jullie reisverhalen wel helemaal tot leven
    Gewoonweg prachtig. Welkom thuis en tot spoedig ziens.
    Gerd
  6. Clara Jespers:
    7 juli 2014
    Dag Ludo en Hilde,
    Van harte proficiat dat jullie het gehaald hebben, en ook nog zo snel! Sorry van de late reactie, maar de laatste week was ik afgehaakt. Door de verbouwing (pc afgedekt in schap) en ook door de drukte van de laatste werkweek. Maar jullie hebben me echt wel verrast dat het zo snel is gegaan. Chapeau! Ik ga nu eens rustig de verhalen lezen die ik gemist heb! En terug mijmeren over onze dagen samen. En nu maar genieten van alle luxe thuis!
    Groetjes,
    Claire
  7. Fanny en Toon:
    7 juli 2014
    Allebei gefeliciteerd!!!wel en gezond teruggekeerd. We nemen snel contact op, hopelijk hebben jullie al wat kunnen uitrusten
    groetjes