Op de trappers naar Santiago de Compostela

19 mei 2014 - Turnhout, België

Welkom op onze reisblog. Wij willen deze website gebruiken om wie dat wil op de hoogte te houden van onze reis. Je vindt er onze reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze tocht? Meld je dan aan voor onze mailinglijst.

Met de fiets naar Santiago de Compostela dus. Niet direct de meest originele bestemming, maar wel een bijna legendarische route. Geen idee hoeveel stappers en trappers ons zijn voorgegaan, het moeten er ettelijke duizenden zijn. Nu wij allebei op 'rust' zijn, hebben we eindelijk voldoende tijd om deze schare te vervoegen. Benieuwd wat de tocht ons zal brengen.

1. Reislogger:
    11 mei 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Jan Klomp:
    17 mei 2014
    Dag Hilde en Ludo,

Wij zullen jullie missen in onze wekelijkse lessen, die jullie nu in praktijk gaan brengen via een ongelooflijk interessante en gedurfde uitdaging. We zijn erg benieuwd naar jullie belevenissen en ervaringen en daarom is het fantastisch dat we jullie kunnen volgen. Wij wensen jullie een geweldige reis toe met heel veel plezier en heel weinig problemen.

Goeie reis en...."VAARWEL.........."!

Groetjes,
    Cathy en Jan
  3. Pol Schrijvers:
    17 mei 2014
    Verrast en toch ook weer niet, enerzijds omdat ik dit niet had zien aankomen, misschien iets gemist onderweg :) en anderzijds omdat ik wel geloof dat jullie uitdaging wel zullen aankunnen. Ik ga met veel interesse ( en een beetje jaloezie ) jullie belevenissen volgen. Voorspoedige tocht gewenst. geniet er van;
  4. Els Gilot:
    18 mei 2014
    Allee, eindelijk is het zover. Over 3 dagen zijn jullie weg. Ik wens jullie nu al héél véél plezier, geniet ervan. Ik zal de blog met spanning volgen, en af en toe een reactie geven vanuit het thuisfront. Et maintenant ...... en route ....... et bonne chance !!!!
  5. Lysiane:
    19 mei 2014
    Wij waren van plan om jullie als 'testrit' eens uit te nodigen in Heverlee maar jullie zijn ons te snel af.
    Misschien hebben jullie na Compostella 'de fietsmicrobe' zo te pakken dat jullie vlotjes naar Heverlee geraken!
    Succes, geniet ervan en vooral... wees niet gehaast!
  6. Lea en Guido:
    20 mei 2014
    Stik jaloers op mensen die doen wat anderen denken van te doen maar er niet van komt! Proficiat voor jullie en we zullen jullie volgen op de blog en misschien ooit navolgen.....