examen Spaans

12 juni 2014 - Lesperon, Frankrijk

Vandaag gingen de examens door voor het eerste jaar Spaans, volgende week mondelinge proef. Langs deze weg: goede examens voor iedereen! Zorg dat volgend schooljaar de club nog compleet is. Wij doen onze proef met Jan en Cathy in september. Tegen dan mogen jullie ons gelukwensen.

Een tip voor al wie deze blog volgt!

De blog werkt technisch niet zo gewedig met een tablet. Om problemen te vermijden publiceer ik al een verhaal als het lang nog niet klaar is en werk ik er dan aan verder. Op het einde voeg ik wat foto's aan toe.

Je krijgt al een mail bij de eerste versie, dus als je dan onmiddellijk gaat kijken, dan kan het zijn dat dit verhaal nog onvolledig is. Als er foto's bij staan weet je zeker dat het 'af' is.

Ludo

Cadillac

1. Jan Klomp:
    13 juni 2014
    Hallo Hilde en Ludo,

Een groet doet goed, vanuit Oud Turnhout dus een fantastische voortzetting van jullie reis toegewenst. Een veel te drukke periode met ons werk aan De Nieuwe Kaai ligt achter ons, ten koste van de Spaanse les. Bekijk op http://www.jachthaventurnhout.be de vele foto's voor een indruk van tien dagen livemuziek met veel sfeer en gezelligheid. Cathy en ik zijn nu hard aan rust en vakantie toe en maandag vertrekt de "KYRA" , compleet met cursus Spaans aan boord, voor een "studie" vakantie voor onbepaalde tijd.

Alle goeds en veel genoegen van
    Cathy en Jan